DAGEN EFTER

Haha, åh. Igår var en riktigt roligt kväll.
Grillning, bra sällskap och öl resulterade i att det blev lite för mycket alkohol.
Haha slutade med att jag och Robin hamnade på stan redan vid elva.
Kan ju lova att det var rätt tomt där då.
Fast ändå ganska skönt att ta det lite lugnt innan allt folk kom ner.
För på något sätt tappade vi bort alla. Dom flesta gick söligt,
Frida gick hem, Tomas ville ha tårta, resten försvann. Så ja.

Haha. mitt humör gick väldigt upp och ner också. Ena stunden var jag glad.
Men helt plötsligt var jag sur. Antar att det beror på allt skitsnack man
får höra från höger och vänster. Och allt bråk som var.
Grymt onödigt om jag får säga det själv. Finns andra saker man kan slösa tid på.
Istället för att tjaffsa om saker som inte spelar någon som helst roll.

Men som sagt var det en grymt rolig kväll om man bortser från det.
Haha när klockan slog två och sahara stängde, blev det att jag och
Robin drog och köpte pizza. Sen blev det att se lejonkungen ungefär klockan
tre på natten. Dock blev jag lite sur när jag märkte att det inte var rätt version.
Dom hade klippt som jag inte vet vad. Den kändes iallafall väldigt kort.
Menmen, somnade tillslut, sen kom Frida på morgon och vi gick till Corner,
efter vi märkt att det var alldeles för mycket folk på Mcdonalds, för att vilja
gå in där. Skulle bara resulterat i huvudvärk med tanke på alla barn som var här.

Ja hur som helst, nu sitter jag här hemma. Baksmällan har äntligen försvunnit.
Jag är trött, osocial, men ändå glad. För imorgon kommer världens bästa hem :*
Och det var på tiden!

Klockan är 21.05 och om 20 minuter hade jag tänkt se  "Jag vet vad du gjorde förra lördagen",
men känner redan nu att det inte skulle gå.
Kommer somna på soffan, så känns som jag lika gärna kan fundera på
att gå och lägga mig redan nu faktiskt. Vet inte vad det har varit med mig på senaste tiden.
Är ständigt trött, men hoppas det blir bättre nu när solen börjar komma fram :)

Hur som, så tänkte jag sluta skriva nu. Logga ut från msn. Borsta tänderna,
och sen se vad som händer sen. Puss och godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0