HAPPY TIMES

Ja, idag är jag glad. Solen skiner och jag har en ny dator som det inte tar fem år att starta :)
Ska till Malin sen ikväll också :) Ska bli trevligt.
Blir kanske att sova över där också, för felixen har ju dragit till sälen,
så honom kan jag inte träffa.
Så nu har jag alltså fått vara vaken sen klockan sex, för den jäveln skulle upp då,
och jag kan inte somna om. Är inte likt mig faktiskt :p

Fool's Garden - Lemon Tree <3 det här ska våran sommarplåga Robin!
Vare sig du vill eller inte.

I wonder how
I wonder why
Yesterday you told me about the blue blue sky
And all that I can see is just a yellow lemon-tree
I'm turning my head up and down
I'm turning turning turning turning turning around
And all that I can see is just another lemon-tree


Jaha då har man iaf skaffat sommarjobb den första delen av sommaren.
Haha i år ska jag få tvätta, jag som aldrig har gjort det i hela mitt liv :$
Lite pinsamt, men faktiskt sant :p
Men det kommer nog gå bra. Hoppas jag :D

Aja, nu ska jag leta fram lite kläder, för sitter i mjukisbyxor o linne nu
Hare bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0